Friday 2 November 2012

Them

Assalammualaikum
aku pernah buat entry pasal sahabat.
Zaman sekolah.
aku selalu bersama dengan 3 orang gadis. .Selalu.

kami selalu berempat. 
Puteri, Nina, Fae, Alia.

Puteri.
Bijak.
Cantik 
baik budi pekerti orangnya.



Nina fatiha.
Pandai 
Tinggi.
Macho orangnya. okay. nina berpakaian hitam. takda gambar dia sorang. :(


Fae.
Pandai mengurus.
Tembam.
bahagia orangnya.


Alia.
it just me. nothing special. :)
actually, i'm just like daughter to them. 


semasa persekolahan, hidup aku sering 'dijaga' oleh mereka.
boleh belajar dengan put,
dijaga oleh nina.
masalah boleh diuruskan oleh fae.
aku selamat.

TAPI...
 segalanya berubah bila aku menjejaki ke dunia yang lebih luas.
UNIVERSITI.
aku jejak
aku melihat
aku terduduk.

kehidupan sebenar. mahu mula dari bawah. berkenalan.

pernah ada assignment Algebra.
aku terlalu takut. aku perlukan put.
sanggup balik KL.
malam malam bertandang rumah orang hanya kerana mahu siapkan assignment Algebra yang pertama.
bertapa sampai pukul 12 pagi sebab nak siapkan kerja.
dapat belajar buat kali terakhir dengan put. 
best memories ever.

Alhamdulillah. aku bertemu dengan housemate yang peramah. 
Nana, Bihah, Shera.
tidak sombong, 
peramah ya amat.
terasa seperti dah berkenalan lama dengan mereka.

kalau nak bercerita pasal mereka, memang tak habis lah kan.
mereka yang terbaik. :)

aku paling rapat dengan Nana,
shera dengan bihah dah terlalu jarang jumpa. 

Nana.
she's will do anything for her friends.
dia sememangnya orang yang baik.
nana seakan-akan Fae. 
mungkin mereka pandai menguruskan sesuatu benda.
luar besi, dalam tisu. hihi



dan aku berjumpa Nurul orang Perak.
orangnya kecil
baik. perempuan melayu terakhir. actually. aku memang nak letak pic nurul pakai baju nikah. seroiusly!


Tasya yang dulunya kawan sekolah sri pantai. 
meriah orangnya. cantik :)


and Echa, yang macam orang sabah sikit. 
cantik. kelakar orangnya.
hihi

sampai sekarang aku bersama housemate, classmate, kepalamate. 
Mereka. ada disisi aku.
Always. LOL
and you'll always in my heart. wink wink ^^

No comments:

Post a Comment