Friday 25 May 2012

ALIA FARHANNA

ASSALAMUALAIKUM WBT.

saya NUR ALIA FARHANNA BT KAMARUDIN.

tujuan aku mambuat blog ini sebab aku terigin nak tahu macam mana perasaan orang kalau berblog. and aku cuba bende yang dah lama orang buat. kira nya aku ni ketinggalan lah sikit.
mulanya aku tak nak buat. tapi membe aku dah buat. aku nak try lah macam mana,
blog ni aku buat untuk luahan perasaan and mungkin fakta fakta yang aku akan masukkan. aku ni sukakan fakta.
aku seorang student. tempat liga ilmu di UNIVERSITI TUN HUSSSEIN ONN. JOHOR.ohh. UNI ni ramai orang tak tahu.
serious. aku pun tak tahu.
tapi lepas aku masuk. UNI ni tengah dalam proses membangun. membangun DENGAN GAH. setiap hari UTHM bangun dengan GAH. aku tinggal kat PANTAI DALAM. kat LEMBAH PANTAI.
aku merupakan anak sulung daripada 4 orang adik beradik.
adik adik aku semua matang matang habis. tinggal aku je masih tak berapa nak matang. tengok muka aku. hmmm,. lagi lah. =.=
aku anak kepada KAMARUDIN BABA dan ZALEHA. ohh. lupa aku ni jenis yang suka misteri. pasal forensik. pasal penyiasatan. aku suka bende tu. tapi aku tak tahu macam mana nak selesaikan kalau aku menghadapi masalah.
aku cuma sukaaaa. mungikn sebab bende tu COOL kot.
aku sukakan misteri. mungkin aku nak pemergian aku dari dunia ni. aku nak permergian aku secara misteri. dan orang tertanya tanya.. bunyi macam jahat. ohh tidakk.
okay. demikian lah sudah mengarut aku buat sekarang. nanti aku  akan update lagi.

ini aku. ALIA FARHANNA 


ASSALAMMUALAIKUM :)

No comments:

Post a Comment