Thursday 11 October 2012

Sepet berlaukkan Senyuman



MATA SEPET BERLAUKKAN SENYUMAN


so, hari ni aku aku terpikir nak post pasal mata sepet ni. 

Oi Sepet! 
Oi Cina!
Oi Comel! ehh.

banyak dah nama panggilan unutk si sepet. 
kadang kadang ada yang tak suka mereka digelar sepet.
kadang kadang ada oang suka. 
tapi kalau orang tu tak suka dengan panggilan yang kita bg kat dia. 
tolong berhenti panggil. dia tak suka. dan itu dosa.


tapi aku suka.
mulanya menunjukkan cara tak suka.
tapi lelama minat pulak.
sebab tak ramai orang mata sepet ni.
aku mewarisinya dari ayah aku.

aku pun tak tahu apa kelebihan  yang sebenar untuk yang bermata sepet ni. 
tapi sepet itu comel.
bukan nak memuji diri sendiri.
ini hanya pandang aku yang hina lagi dina. HAHAH

mata sepet : protection habuk dan cahaya lebih dari yang bermata booolat.
mata aku akan automatik tutup bila panas. ada sesetengah orang tak. 
tapi aku dgn adik aku. ya.

mata sepet : sexy
HAHAH. serious lah. orang korea lelaki ghamai yang sepet. sexy kan dorang

aku selalu gunakan advantage ni untk tengok orang yang aku suka,
tak gunakan khidmat sunglass ray ban.

kalau aku gelak.
hmm. jangan cerita lah. 
"kau nampak tak dunia ni"? 
persoalan tu sering bermain dalam kepala otak aku. 

kawan aku kata. "Alia, kau senyum. mata kau nipihhh, halus je. kau tahu macam mata kartun.
macam tu lah mata kau".
kekadang terharu. kekadang rasa geram.
tapi takpe. ni semua kejadian Allah.

but I still love the way I am. :)



muka macam berlagak je kan. HAHAH
see. I still can see You. 
I Love You. 



cuba sepetkan mata anda. hewhew


2 comments:

  1. Mata saya pon sepet jugak...tapi pakwe saye ckp comel...hehe

    ReplyDelete
  2. Mata saya pon sepet jugak...tapi pakwe saye ckp comel...hehe

    ReplyDelete