Thursday 7 June 2012

SAHABAT SEKOLAH



MY FRIENDS FOREVER :D








FAEZATUL ROSLAN, NINA FATIHA BT MD. HARUN, NUR ALIA FARHANNA, PUTERI ANNISA ADHWA BT MEGAT BAHARUDDIN

ini best friend aku time kat sekolah. dari kiri FAEZATUL ROSLAN, NINA FATIHA BT MD.HARUN, yang tuh aku lah, and PUTERI ANNISA ADHWA BT MEGAT BAHARUDDIN. 
dorang ni rapat ngan aku sejak dari form 3. macam baru kenal. tapi semua boleh masuk kepala. yang paling  kuat gelak yang fae, nina memang cool je manjang. yang put ni pandai gilaaaaa. perangai dia pun sama je sama  kitorang. kuat dengan cerita korea dia ni. sampai aku pun terpengaruh. serious  aku terpengaruh. HAHAH. yang fae ni bab uruskan pape bagi je tahu kat dia. dia memang superb. macam kaklong. terbaikkk. dikenali sebagai gangster tapi... hati dia terlalu lembut. terlaluuuuuu lembut. yang si nina ni memang cool gila. dia akan act like dia abang. atototo. comel. tapi sia seorang yang sweet.  sweet gilaaaa. trademark dia "sweet". kalau nak cerita pasal dorang ni. memang tak habis habis lah. 



yang ni clasmate aku. tapi separuh je. yang lain malu malu lah, ada diba yang paling kanan, efie yang putih comel tu, ilham yang duduk pakai spec tu. minah yang cute pakai selendang tu, mairuz yang pakai baju purprle. dia cantik , yas yang baju hijau tu, ikram,  yang muka macam gorillaz tu ashriq, yang berdiri cool tu amin namanya




yang ni time bila ntah. kenas class. dah nak exam kot. jarang dikemas class ni. HAHHAHA. ellanie yang lentok lebih tu, yang macam menyorok belakng aku tu ain namanya, yang serious tu nina namanya. dia kan cool. HAHA. hani yang malu malu tu, sebelah aku tu, aminah :D
kami memang sekepala. pandai pandai dorang ni. aku je yang menyempit dalam ni. HAHAH 




time ni memang dah tak tahu peraturan sekolah dah. ni kalau pengetua nampak, mesti dia sepak sensorang ni. HAHA. tapi peduli pulak. ni lah sekolah SMK SRI PANTAI. banyak anugerah dah dapat sekolah ni. #dandan. HAHA. ada lagi. tapi gambar takde sedih. class amanah, budi, cekal, ikhlas. ada lagi ada lagi.



yang ni NURAINI BT HAMIDOON,AKU, SITI HAJAR MOKHTARUDDIN. 
masing masing gila. yang kecik ni paling sewel. HAHAH. 

1 comment: